Opona Tracmax 195/50R15 X-PRIVILOTX1 82V
Opona Tracmax 195/50R15 X-PRIVILOTX1 82V [TX1R1501]
![](https://oponyialufelgi.pl/upload/w500/tracmax_x_privilotx1.jpg)
![producent: Tracmax](upload/w150/opony_tracmax.jpg)
![](./templates/images/clock_h300.png)
Dzisiaj produkt oglądało 2 osób
![](./templates/images/calendar_h300.png)
Przez 30 dni produkt kupiło 35 osób
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Letnie |
Szerokość | 195 |
Profil | 50 |
Średnica | 15 |
Index nośności | 82 = 475 kg |
Index prędkości | V = 240 km/h |
Hamowanie na mokrym | B |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 69 dB |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | TX1R1501 |
Kod EAN: | 6956647620139 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
![producent: Tracmax](upload/opony_tracmax.jpg)
Opona Tracmax 195/50R15 X-PRIVILOTX1 82V
Tracmax X-privilo TX1 to opony letnie do samochodów osobowych.
Cechy:
- Produkt klasy ekonomicznej marki Tracmax.
- Opony wysokiej jakości przy zachowaniu przystępnej ceny.
- Przeznaczone do szerokiej gamy samochodów osobowych.
- Zaprojektowane z myślą o jak najwyższym komforcie i bezpieczeństwie jazdy, również przy większych prędkościach.zapewniają cichą i płynną pracę.
- Skutecznie niwelują wpływ nierówności na drodze na komfort jazdy.
- Dostosowane do dużych prędkości.
- Doskonała trakcja, precyzyjne sterowanie.
- Bieżnik zużywa się równomiernie.
- Krótka droga hamowania zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni.
- Bardzo dobre odprowadzanie wody.
- Zabezpiecznie przed poślizgiem na wodzie (aquaplaning).
![Standardy Unii Europejskiej](templates/images/etykiety_opony_new.png)
Produkty podobne do Opona Tracmax 195/50R15 X-PRIVILOTX1 82V
- Klasa ekonomiczna
Nexen
N'BLUE HD PLUS ![Letnie ikona sezonu](templates//images/searcherbs/w_summer.png)
195/50R15
82
V
C |
A |
B 69dB
WYBÓR
- Klasa średnia
Toyo
PROXES COMFORT ![Letnie ikona sezonu](templates//images/searcherbs/w_summer.png)
195/50R15
82
H
XL
D |
A |
B 70dB
- Klasa ekonomiczna
Windforce
CATCHFORS H/P ![Letnie ikona sezonu](templates//images/searcherbs/w_summer.png)
195/50R15
82
V
D |
C |
B 70dB
- Klasa ekonomiczna
Fortune
FSR802 ![Letnie ikona sezonu](templates//images/searcherbs/w_summer.png)
195/50R15
82
V
D |
B |
B 70dB
WYBÓR
- Klasa średnia
Kumho
HS52 ![Letnie ikona sezonu](templates//images/searcherbs/w_summer.png)
195/50R15
82
V
|
|
dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 10 lat
BFGoodrich
ADVANTAGE ![Letnie ikona sezonu](templates//images/searcherbs/w_summer.png)
195/50R15
82
H
D |
B |
B 69dB
- Klasa ekonomiczna
Sailun
ATREZZO ZSR ![Letnie ikona sezonu](templates//images/searcherbs/w_summer.png)
195/50R15
82
V
D |
B |
B 70dB
WYBÓR
- Klasa średnia
Kumho
HS52 ![Letnie ikona sezonu](templates//images/searcherbs/w_summer.png)
195/50R15
82
H
|
|
dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.