Opona Tracmax 205/45R16 A/S TRAC SAVER 87W
Opona Tracmax 205/45R16 A/S TRAC SAVER 87W [TSR1606]
Dzisiaj produkt oglądało 483 osób
Przez 30 dni produkt kupiło 2567 osób
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Wielosezonowe |
Szerokość | 205 |
Profil | 45 |
Średnica | 16 |
Index nośności | 87 = 545 kg |
Index prędkości | W = 270 km/h |
Hamowanie na mokrym | B |
Opór toczenia | D (Wcześniejsze oznaczenie: D, E) |
Hałas zewnętrzny | 72 dB |
Kod EPREL | 606775 |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | TSR1606 |
Kod EAN: | 6958460914075 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Tracmax 205/45R16 A/S TRAC SAVER 87W
Pewne prowadzenie przez cały rok.
- Opona TRACMAX A/S TRAC SAVER zapewnia komfort jazdy przez cały rok i sprawdzaj się w różnorodnych warunkach pogodowych, co czyni ją dobrym wyborem.
- Ich zakup pozwala na zaoszczędzenie kosztów związanych z częstą wymianą opon, co czyni je ekonomicznym rozwiązaniem.
- Dwa szerokie rowki główne bieżnika dbają o stabilność na drodze i wyczuwalną przez kierowcę kontrolę.
Wysoka jakość w przystępnej cenie.
Model TRACMAX A/S TRAC SAVER łączy trwałość z atrakcyjną ceną, co jest rzadko spotykane w tej kategorii opon. Dzięki solidnej budowie, opony te dobrze sprawdzają się w wymagających warunkach – niezależnie, czy jest to śliska, zimowa droga, czy mokry asfalt. Dzięki konstrukcji zapobiegającej aquaplaningowi, zapewniają stabilność i kontrolę nad pojazdem także na mokrej nawierzchni.
Dobra sterowność i kontrola.
Zapewniają przyczepność i stabilność na mokrych drogach, co ogranicza ryzyko poślizgów, zapewniając kierowcy większą pewność za kierownicą. Są idealnym rozwiązaniem dla osób poszukujących niezawodnych i wszechstronnych opon do lekkich samochodów na cały rok.
Produkty podobne do Opona Tracmax 205/45R16 A/S TRAC SAVER 87W
WYBÓR
- Klasa średnia
Kumho
HA32
205/45R16 87 V XL D | B | B 72dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.