Opona Tracmax 235/50R18 ICE-PLUS S210 101V
Opona Tracmax 235/50R18 ICE-PLUS S210 101V [S210R1807]
Dzisiaj produkt oglądało 210 osób
Przez 30 dni produkt kupiło 606 osób
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Zimowe |
Szerokość | 235 |
Profil | 50 |
Średnica | 18 |
Index nośności | 101 = 825 kg |
Index prędkości | V = 240 km/h |
Hamowanie na mokrym | C |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 72 dB |
Kod EPREL | 608507 |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | S210R1807 |
Kod EAN: | 6958460911715 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Tracmax 235/50R18 ICE-PLUS S210 101V
- 4 szerokie rowki bieżnika z drobnymi lamelami poprawiającymi sterowność i kontrolę.
- Ząbkowany wzór z drobnymi lamelami zapewnia doskonałą przyczepność oraz doskonałe warunki śniegowe i lodowe.
- Specjalny zestaw bieżnika pozostaje elastyczny w niższych temperaturach, aby zapewnić przyczepność w warunkach zimowych.
Produkty podobne do Opona Tracmax 235/50R18 ICE-PLUS S210 101V
WYBÓR
- Klasa premium
- Gwarancja 4 lata
Bridgestone
BLIZZAK 6
235/50R18 101 V XL C | B | B 70dB Enliten
WYBÓR
- Klasa średnia
- Gwarancja 5 lat
Fulda
KRISTALL CONTROL HP2
235/50R18 101 V XL C | C | B 72dB
- Klasa premium
- Homologacja MO
- Gwarancja 5 lat
Dunlop
SP WINTER SPORT 4D
235/50R18 97 V D | C | A 69dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
Nokian
WR SNOWPROOF P
235/50R18 101 V XL C | B | B 70dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
Nokian
Snowproof 1
235/50R18 101 V XL C | B | B 70dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
WinterContact TS 870 P
235/50R18 101 V XL B | B | B 71dB
- Klasa ekonomiczna
Windforce
SNOWBLAZER UHP
235/50R18 101 V D | C | B 72dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
GoodYear
ULTRAGRIP PERFORMANCE 3
235/50R18 101 V XL C | B | B 71dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.