Opona Dunlop 225/50R17 SP SPORT BLURESPONSE 98W XL FR
Opona Dunlop 225/50R17 SP SPORT BLURESPONSE 98W XL FR [529568]
Koncern: GoodYear
Dzisiaj produkt oglądało 45 osób
Przez 30 dni produkt kupiło 630 osób
Producent Dunlop dostarcza opony na pierwszy montaż do takich marek jak:
Producent | Dunlop |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Letnie |
Szerokość | 225 |
Profil | 50 |
Średnica | 17 |
Index nośności | 98 = 750 kg |
Index prędkości | W = 270 km/h |
Hamowanie na mokrym | A |
Opór toczenia | B |
Hałas zewnętrzny | 71 dB |
Kod EPREL | 612549 |
Ochrona rantu (FR) | Tak |
Opona wzmacniana (XL/RF) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | 529568 |
Kod EAN: | 5452000429780 |
Gwarancja: | 5 lat |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Dunlop 225/50R17 SP SPORT BLURESPONSE 98W XL FR
Konstrukcja zmniejszająca zużycie paliwa
Sport BluResponse charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wytwarzanego ciepła, co pozwala obniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. eTo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.
Doskonałe właściwości na mokrej nawierzchni
Opona Sport BluResponse zawiera specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą bardzo dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Szerokie centralne rowki bieżnika szybko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.
Niski poziom hałasu
Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.
Krótka droga hamowania
Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, dynamicznej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
Specjalny system osadzania obręczy
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze..Zalety Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB)
Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.Zalety Doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.Zalety Chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.Zalety Znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Asymetryczny wzór bieżnika
Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona zapewnia lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.Zalety Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.Zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark zapewniają szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie znakomite utrzymanie na zakrętach.Zalety Wysoka odporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Testy opon (7)
Opona w testach ADAC 03-2017 | |
---|---|
Kompetentnie, niezależnie i obiektywnie - to słowa, którymi określamy się podczas testów produktów. Powszechny Niemiecki ADAC bada od dziesięciolecia produkty i usługi. Testy przeprowadzane są dokładnie w wielu wariantach drogowych aby uzyskać jak najlepszy efekt postrzegania produktu, dzięki czemu klienci kierujący się wynikami testów otrzymują produkty wysokiej jakości. Stosunkowo niskie zużycie paliwa, bezpiecne hamowanie, niski poziom hałasu. |
Opona w testach ADAC 2017 | |
---|---|
Kompetentnie, niezależnie i obiektywnie - to słowa, którymi określamy się podczas testów produktów. Powszechny Niemiecki ADAC bada od dziesięciolecia produkty i usługi. Testy przeprowadzane są dokładnie w wielu wariantach drogowych aby uzyskać jak najlepszy efekt postrzegania produktu, dzięki czemu klienci kierujący się wynikami testów otrzymują produkty wysokiej jakości. Wyróżnenie w testach letnich ADAC.Opona bardzo dobrze wypadła na suchej nawierzchni może również się pochwalić niskim zużyciem paliwa oraz niską ścieralnością opony. |
Opona w testach Auto Świat 04-2016 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Pierwszorzędne własności jezdne na każdej nawierzchni, dobra informacja zwrotna. |
Opona w testach Auto Świat 04-2016 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Pierwszorzędne właściwości jezdne, dobra informacja zwrotna, wysokie rezerwy bezpieczeństwa przy aquaplaningu, dynamiczne prowadzenie i krótka droga hamowania, niskie opory toczenia. |
Opona w testach Auto Świat 03-2015 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Sportowo-dynamiczne własności jezdne zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni, dobra reakcja na ruchy kierownicą, dobra informacja zwrotna, króka droga hamowania. |
Opona w testach Auto Świat 04-2016 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Pierwszorzędne własności jezdne na obu typach nawierzchni, pewne własności jezdne i dobra informacja zwrotna, wysokie rezerwy bezpieczeństwa przy aquaplaningu, dynamiczne prowadzenie i krótkie drogi hamowania na suchym asfalcie, niskie opory toczenia. |
Opona w testach Motor 02-2016 | |
---|---|
Motor to jeden z popularniejszych czasopism motoryzacyjnych, który ukazuje się na naszym rynku od roku 1952. Z uwagi na wieloletnią tradycję, jest to obecnie najstarszy polski tygodnik o takiej tematyce. Bardzo dobra opona,zajęła trzecie miejsce w teście. Bardzo dobrze hamuje na każdej nawierzchni. |
Produkty podobne do Opona Dunlop 225/50R17 SP SPORT BLURESPONSE 98W XL FR
WYBÓR
- Klasa średnia
- Homologacja *
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
VENTUS S1 EVO3 K127
225/50R17 98 Y XL | | dB
WYBÓR
- Klasa średnia
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
VENTUS PRIME4 K135
225/50R17 94 W | | dB
WYBÓR
- Klasa średnia
- Homologacja AO
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
VENTUS S1 EVO2 K117
225/50R17 94 Y C | B | A 65dB
WYBÓR
- Klasa średnia
Kumho
PS71
225/50R17 98 Y XL | | dB
WYBÓR
- Klasa średnia
- Homologacja AO
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
VENTUS S1 EVO2 K117
225/50R17 98 Y XL C | B | A 69dB
WYBÓR
- Klasa średnia
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
VENTUS PRIME4 K135
225/50R17 98 W XL | | dB
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
Dunlop
SP SPORT BLURESPONSE
225/50R17 94 W B | A | B 71dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 10 lat
BFGoodrich
ADVANTAGE
225/50R17 94 W C | A | B 70dB
O producencie Dunlop
Dunlop jest jednym z wiodących, światowych producentów doskonałych opon wysokiej i najwyższej klasy, stosowanych wraz z prestiżowym osprzętem oryginalnym.
Wielu z najbardziej prestiżowych producentów samochodów stosuje opony marki Dunlop jako standardowe wyposażenie, w tym: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel/Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Skoda, Toyota i Volkswagen.
Dunlop dostarcza swoje opony jako części oryginalne motocykli takich wiodących producentów jak: Aprilia, Benelli, BMW, Buell, Derbi, Ducati, Harley Davidson, Honda, HRD, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, KTM, MV Agusta, Peugeot, Piaggio, Suzuki, Vertemati, Yamaha.
Firma Dunlop posiada doskonałą reputację wśród entuzjastów motoryzacji. Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu firmy Dunlop w zakresie pojazdów i motocykli sportowych i wielu odniesionym sukcesom, firma może stosować innowacyjne technologie w oponach przeznaczonych do codziennej jazdy. Celem Dunlop jest zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy oferując kierowcom samochodów i motocykli osiągi i wytrzymałość najnowszych technologii oponiarskich. Nowa technologia firmy Dunlop – Touch Technology – odzwierciedla podejście firmy do rozwoju nowych produktów: opony Dunlop umożliwiają kierowcom lepsze wyczucie nawierzchni, lepszą kontrolę nad pojazdem i dzięki temu większą przyjemność z jazdy.
Dunlop wchodzi w skład koncernu GoodYear.
Koncern oferuje ponad 130 różnych opon dla ciężkich ciężarówek, autobusów i pojazdów komercyjnych. Również wielu producentów ciężarówek stosuje opony Dunlop jako standardowe wyposażenie, np. Volvo, Renault, Scania, DAF, MAN, Daimler Chrysler i Iveco. Dzięki sieci serwisowej TruckForce, systemowi assistance ServiceLine 24h i rozwiązaniem zarządzania przez Internet FleetOnline Solutions, firma Dunlop oferuje pełną ofertę usług komercyjnych dla swoich klientów.
Warunki gwarancji
Gwarancja: | 5 lat |
---|---|
Karta gwarancyjna: | Dunlop - karta_gwarancyjna_goodyear_dunlop_fulda_sava_debica.pdf [2016-04-06 17:02, 483328kB] |