Opona Tracmax 255/45R19 A/S TRAC SAVER AS01 104Y XL
Opona Tracmax 255/45R19 A/S TRAC SAVER AS01 104Y XL [TSR1922]



Dzisiaj produkt oglądało 15 osób

Przez 30 dni produkt kupiło 52 osób
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Wielosezonowe |
Szerokość | 255 |
Profil | 45 |
Średnica | 19 |
Index nośności | 104 = 900 kg |
Index prędkości | Y = 300 km/h |
Opona wzmacniana (XL/RF) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2024/2025 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | TSR1922 |
Kod EAN: | 6958460938873 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |

Opona Tracmax 255/45R19 A/S TRAC SAVER AS01 104Y XL
Są to opony ekonomiczne, czyli są nieco droższe niż inne opony, lecz tym samym wytrzymalsze i nie trzeba ich wymieniać tak często jak innych. Warto wspomnieć rónież o znakomitej sterowności tych opon.

Produkty podobne do Opona Tracmax 255/45R19 A/S TRAC SAVER AS01 104Y XL
- Klasa ekonomiczna
General Tire
GRABBER CROSS A/S 
255/45R19
104
V
XL
C |
C |
B 73dB
WYBÓR
- Klasa premium
- Gwarancja 4 lata
Bridgestone
TURANZA ALL SEASON 6 
255/45R19
104
Y
XL
C |
B |
B 71dB
Enliten
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
AllSeasonContact 2 
255/45R19
104
Y
XL
B |
B |
B 72dB
WYBÓR
- Klasa średnia
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
Ventus S1 evo3 EV 
255/45R19
100
T
A |
A |
A 69dB
Seal Guard
- Klasa premium
- Gwarancja 5 lat
Pirelli
CINTURATO ALL SEASON SF3 
255/45R19
104
W
XL
|
|
dB
- Klasa premium
- Homologacja (+)
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
ALLSEASONCONTACT 
255/45R19
100
T
B |
B |
B 72dB
ContiSeal
- Klasa premium
- Gwarancja 3 lata
Vredestein
QUATRAC PRO PLUS 
255/45R19
104
Y
XL
C |
B |
B 72dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.