Masz pytania?
info@oponki24.com.pltel. 509 05 05 90

Wyszukaj opony do samochodu

Regulamin sklepu i akcji promocyjnych

Niniejszy Regulamin określa zasady składania i realizacji Zamówień poprzez stronę internetową działającą pod adresem URL: www.oponki24.com.pl 

Użytkownik ma prawo przed złożeniem Zamówienia do negocjacji warunków Umowy sprzedaży ze Sprzedającym. W przypadku zrezygnowania przez Użytkownika z możliwości zawarcia Umowy sprzedaży na drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

 

ROZDZIAŁ I - DEFINICJE

 

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Sprzedający – SATIS Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Szczecińska 14, 20-724 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie pod numerem KRS 0000609855, NIP: 7123310807, REGON 363899717, tel. kontaktowy 509 05 05 90, godziny pracy 8:00 - 16:00 w Dni robocze, koszt połączenia wg taryfy operatora z usług, którego korzysta Użytkownik, e-mail: info@oponki24.com.pl;
  2. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego pod adresem URL: www.oponki24.com.pl;
  3. Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w ramach Sklepu internetowego;
  4. Użytkownik – każda osoba korzystająca ze strony Sklepu internetowego;
  5. Towar lub Towary – opony i alufelgi oferowane przez Sprzedającego do sprzedaży detalicznej w Sklepie internetowym;
  6. Strona Towaru – pojedyncza podstrona na stronie Sklepu internetowego, na której przedstawione są szczegółowe informacje na temat Towaru;
  7. Cena - cena brutto Towaru umieszczona obok informacji o Towarze, nie uwzględniająca jednak kosztów dostarczenia Towaru do Zamawiającego;
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Zamawiającego, złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego, wskazujące Towar lub zestaw Towarów określonych do realizacji przez Zamawiającego, zgodnie z niniejszym Regulaminem;
  9. Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  10. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121. z późn. zm.), zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Zamawiającym, z wykorzystaniem strony Sklepu internetowego;
  11. Konto Zamawiającego - narzędzie dostępne w systemie Sklepu internetowego, po wprowadzeniu adresu e-mail (Login) i Hasła, umożliwiające m.in. śledzenie na stronie Sklepu internetowego etapów realizacji Zamówienia, przeglądanie historii Zamówień, edycję danych kontaktowych Zamawiającego oraz zmianę Hasła, itp.;
  12. Login – adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji w Sklepie internetowym, wymagany wraz z Hasłem do założenia Konta Zamawiającego;
  13. Hasło - ciąg znaków liter, cyfr lub innych wybranych przez Użytkownika podczas rejestracji Konta Zamawiającego, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Zamawiającego;
  14. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1)  Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121. z późn. zm.);
  15. Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 683 z późn. zm.);
  16. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu internetowego.

 

ROZDZIAŁ II - POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Złożenie Zamówienia na Towary oferowane w Sklepie internetowym i realizacja Zamówień odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8. Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.).
  2. Liczba oferowanych Towarów objętych promocją lub podlegających wyprzedaży jest ograniczona. Realizacja Zamówień na takie Towary odbywa się w kolejności, w jakiej zostały one złożone przez Zamawiających, aż do wyczerpania zapasów.
  3. Informacje podane na stronie Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121. z późn. zm.). Stanowią one jedynie zaproszenie do składania ofert przez Zamawiających. 
  4. Wszystkie podane na stronie Sklepu internetowego Ceny są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  5. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu internetowego lub strony www.oponki24.com.pl przez Zamawiających lub Użytkowników do przesyłania niezamówionej informacji handlowej, tzw. spamu w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219z późn. zm.), a także wykorzystywanie strony Sklepu internetowego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedającego.
  6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Użytkownik powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub innego urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu i poczty elektronicznej. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe dla Zamawiającego dysponującego następującym wyposażeniem:
    1. komputer PC lub inne urządzenie z dostępem do Internetu;
    2. dostęp do Internetu;
    3. przeglądarka internetowa, np. Firefox, Internet Explorer lub Google Chrome lub inna;
    4. aktywne konto e-mail.
  7. Bezpośredni kontakt Zamawiającego ze Sprzedającym jest możliwy telefonicznie lub mailowo. Wszelkie dane kontaktowe Sprzedającego podane są w niniejszym Regulaminie oraz na stronie Sklepu internetowego w dolnej części strony w bloku DANE KONTAKTOWE.
  8. Sprzedający informuje, że nie korzysta z żadnego kodeksu dobrych praktyk rozumianego jako zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku (t. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 3 z późn. zm.).

 

ROZDZIAŁ III - USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

  1. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu Użytkownikom dokonywania zakupów w Sklepie internetowym, w szczególności z wykorzystaniem Konta Zamawiającego, a także usługi  „Opinie” oraz usługi otrzymywania droga mailową informacji o charakterze handlowym, reklamowym, marketingowym (newsletter). Usługa ta jest świadczona 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Usługa ta jest nieodpłatna dla Użytkowników.
  2. Korzystanie z usługi Konta Zamawiającego wymaga dokonania przez Użytkownika rejestracji zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  3. Usługa „Opinie” polega na umożliwieniu Użytkownikowi zamieszczenia na Stronie Towaru subiektywnej, indywidualnej opinii nt. Towaru wraz z oceną pięciogwiazdkowej skali. Opinia zostaje zamieszczona po jej akceptacji przez Sprzedającego. Użytkownik nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia od Sprzedającego, ani innych korzyści za skorzystanie z tej usługi. 
  4. Zapisanie się na otrzymywanie newslettera możliwe jest podczas składania Zamówienia lub rejestracji Konta Zamawiającego. W każdej chwili Użytkownik może zrezygnować z subskrypcji newslettera.
  5. Każdy z Użytkowników ponosi odpowiedzialność udostępniane przez siebie treści poprzez korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego. 
  6. Zamieszczając lub udostępniając treści poprzez oferowane przez Sprzedającego nieodpłatne usługi, o których mowa w niniejszym Regulaminie, Użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania wprowadzanych treści. W razie jakichkolwiek wątpliwości przyjąć należy, że Sprzedający jedynie zapewnia Użytkownikom odpowiednie zasoby informatyczne do udostępniania i rozpowszechniania treści, jednak treści tych nie należy utożsamiać z poglądami Sprzedającego.
  7. Użytkownicy nie mogą zamieszczać i ani udostępniać treści, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszać dobra osobiste osób trzecich, czy Sprzedającego, czy też naruszać jakiekolwiek inne prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie, prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa.  Zabronione jest także zamieszczanie przez Użytkowników jakichkolwiek treści o charakterze obraźliwym, naruszających dobre obyczaje, przepisy prawne lub normy społeczne, czy też treści zawierające jakiekolwiek dane osobowe osób trzecich bez ich zgody, a także treści o charakterze reklamowym.
  8. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego zawierana jest na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć tę umowę. Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z usunięciem Konta Zamawiającego.
  9. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych Umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
  10. Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z 7-dniowym terminem wypowiedzenia, jeśli:
    1. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu internetowego,
    2. działalność Użytkownika jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
    3. Sprzedający otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych Zamawiającego lub związanej z nimi działalności,
    4. Sprzedający uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Zamawiającego o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta Zamawiającego,
    5. Zamawiający lub Użytkownik dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
    6. Zamawiający lub Użytkownik, w rażący lub uporczywy sposób, narusza postanowienia Regulaminu,
    7. podane przez Zamawiającego dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą, a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  11. Użytkownik może zgłosić reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego. Użytkownik proszony jest o wysłanie reklamacji zawierającej krótki opis zaistniałego problemu na adres mailowy Sprzedającego lub pisemnie na adres Sprzedającego.
  12. Reklamacje dot. usług świadczonych drogą elektroniczną rozpatrywane są w terminie do 30 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Użytkownik zostanie poinformowany przez Sprzedającego.

 

ROZDZIAŁ IV - ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy sprzedaży uwarunkowane jest wypełnieniem przez Zamawiającego, w sposób prawidłowy formularza Zamówienia (w szczególności podania wymaganych w formularzu danych osobowych, adresu do doręczeń, nr telefonu kontaktowego i adresu e-mail, opcjonalnie nazwy i adresu firmy oraz NIP), zaznaczeniem wybranej formy dostawy i płatności, potwierdzeniem pełnoletniości oraz przesłaniem tak wypełnionego Zamówienia z panelu zakupów Sklepu internetowego.
  2. Dokonując Zamówienia, Zamawiający może, ale nie musi zarejestrować się w Sklepie internetowym i utworzyć Konto Zamawiającego, tak, aby przy kolejnych Zamówieniach nie podawać każdorazowo danych osobowych wskazanych w ust. 1. powyżej. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Login i Hasło mają charakter poufny. Zamawiający korzystający z Loginu i Hasła proszony jest o zachowanie tych informacji w poufności. Hasło nie jest znane Sprzedającemu. Użytkownik, który nie dokonał rejestracji Konta Zamawiającego dokonuje Zamówienia jako gość. Po prawidłowej rejestracji Konta Zamawiającego Użytkownik na wskazany w procesie rejestracji e-mail otrzymuje potwierdzenie dokonania rejestracji Konta Zamawiającego.
  3. Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto Zamawiającego w Sklepie internetowym. Konto Zamawiającego  jest niezbywalne, Użytkownikowi nie wolno korzystać z Konta Zamawiającego innych Zamawiających oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta Zamawiającego, w tym Loginu i Hasła dostępu do Konta Zamawiającego.
  4. Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym jest możliwe 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, jednak Sprzedający realizuje Zamówienia jedynie w Dni robocze.
  5. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym Zamawiający proszony jest o dokonanie następujących czynności:
    1. dokonanie wyboru Towaru, który ma być zakupiony, ilości Towaru, ewentualnie wybór innych charakterystycznych dla danego Towaru parametrów, o ile takie są dostępne do wyboru na Stronie Towaru, a następnie kliknięcie przycisku „Do koszyka”,
    2. następnie po wyborze wszystkich zamawianych Towarów kliknięcie przycisku „Przejdź dalej – kolejny etap zamówienia”,
    3. następnie należy: albo podać Login i Hasło i zalogować się na Konto Zamawiającego, albo utworzyć Konto Zamawiającego podając dane osobowe:  imię nazwisko, adres, nr telefonu, e-mail będący Loginem do Konta Zamawiającego i ustalić Hasło, ewentualnie podać adres dostawy, jeśli jest inny niż wskazany w danych kontaktowych, bądź też podać dane osobowe i dane do wysyłki i ewentualnie do faktury bez rejestracji Konta Zamawiającego (tzw. zamówienie bez rejestracji),
    4. potwierdzenie zapoznania się z postanowieniami Regulaminu oraz potwierdzenie pełnoletniości poprzez odznaczenie tego faktu w panelu Zamówień, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedającego, wybór dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura, ewentualnie wprowadzenie danych dot. firmy, a następnie kliknięcie w przycisk „Przejdź dalej- kolejny etap zamówienia”,
    5. dokonanie wyboru sposobu dostawy i płatności oraz wpisanie ewentualnych uwag lub komentarzy skierowanych do Sprzedającego we wskazane do tego celu pole, następnie kliknięcie przycisku „Przejdź dalej- kolejny etap zamówienia”,
    6. w celu zakończenia składania Zamówienia, po weryfikacji danych i informacji wprowadzonych przez Zamawiającego w celu złożenia Zamówienia i ich ewentualnej modyfikacji, jeśli wystąpiła jakaś pomyłka, kliknięcie przycisku „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
  6. Po złożeniu przez Zamawiającego  Zamówienia, otrzymuje on odpowiedź na e-mail wskazany w Zamówieniu z potwierdzeniem złożenia Zamówienia z numerem Zamówienia. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili przesłania do Zamawiającego emaila z nadanym numerem Zamówienia. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  7. Składając Zamówienie Zamawiający jest związany Regulaminem od chwili dokonania Zamówienia. Sprzedający nie określa minimalnej wartości Zamówienia w Sklepie internetowym.
  8. Treści Umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Sklepu internetowego są przechowywane przez system informatyczny Sklepu internetowego przez okres posiadania Konta Zamawiającego w Sklepie internetowym, a treść tych umów jest udostępniana wyłącznie stronom Umowy sprzedaży. Każdy Zamawiający, po zalogowaniu do Konta Zamawiającego, ma dostęp do wszystkim swoich Umów sprzedaży zawartych poprzez stronę Sklepu internetowego przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym określonym w zdaniu pierwszym. W razie braku Konta Zamawiającego Treści Umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Sklepu internetowego są przechowywane przez system informatyczny Sklepu internetowego do upływu okresu odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Konsumenta, jednak nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od zawarcia Umowy sprzedaży.

 

ROZDZIAŁ V- FORMY PŁATNOŚCI, KOSZTY DOSTAWY

 

  1. Dostępne w Sklepie internetowym formy płatności zostały wyszczególnione w podstronie Dostawa i płatność.
  2. Płatności elektroniczne realizowane są w ten sposób, że Zamawiający dokonujący Zamówienia Towarów poprzez stronę Sklepu  internetowego wybiera płatność poprzez system Blue Media i zostaje przekierowany do serwisu transakcyjnego. Po zalogowaniu się tam, Zamawiający otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi Sprzedającego. Po zaakceptowaniu przelewu, Zamawiający zostaje z powrotem przekierowany na stronę Sklepu internetowego. Płatności on-line obsługuje Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Haffnera 6, kod 81-717. Spółka została zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, NIP 585-13-51-185, REGON 191781561. Kapitał zakładowy 2 000 000 złotych (wpłacony w całości).Dane osobowe Zamawiającego przekazywane są spółce Blue Media S.A., która to spółka jest ich administratorem danych osobowych
  3. W przypadku wyboru przez Zamawiającego przedpłaty jako formy płatności, Zamówienia nie opłacone w terminie 3 dni od zawarcia Umowy sprzedaży, są anulowane.
  4. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem otrzymania informacji o dokonaniu płatności poprzez system płatności elektronicznych, lub tez z momentem zawarcia Umowy sprzedaży – w przypadku płatności „za pobraniem” - gotówką przy odbiorze Zamówienia.
  5. Sprzedający realizuje dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  6. Koszty dostawy Towarów zostały wyszczególnione w podstronie Dostawa i płatność.
  7. Koszty dostawy podawane każdorazowo przy wyborze metody dostawy przez Zamawiającego podczas dokonywania przez niego Zamówienia. Całkowity koszt dostawy Towarów (tj. Cena Towarów wraz z kosztami wybranej metody dostawy Zamówienia) widoczne są dla Zamawiającego w panelu Zamówienia przed złożeniem Zamówienia oraz w mailu potwierdzającym dokonanie Zamówienia.

 

ROZDZIAŁ VI -  REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

  1. Dla danego Zamówienia wiążąca jest Cena z momentu złożenia Zamówienia.
  2. Na Stronie Towaru widoczne są szczegółowe informacje dot. dostępności Towaru. Towary dostępne w magazynie Sprzedającego wysyłane są w ciągu 1-3 dni roboczych po uzyskaniu przez Sprzedającego informacji o dokonaniu płatności przez system płatności elektronicznych, bądź też po zawarciu Umowy sprzedaży (w przypadku płatności „za pobraniem” gotówka przy odbiorze Zamówienia), maksymalnie w ciągu 30 dni, chyba że strony ustalą dla danej Umowy sprzedaży inny termin realizacji Zamówienia.
  3. Realizacja danego Zamówienia jest uzależniona od stopnia wyczerpania zapasów Towarów w magazynie Sprzedającego, dlatego jeśli w Zamówieniu, pomimo iż na Stronie Towaru jest informacja o dostępności, znajdą się jednak Towary w danej chwili niedostępne, Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego mailowo lub telefoniczne. Zamawiający ma wówczas prawo do rezygnacji z całości Zamówienia, bądź rezygnacji z Towaru, którego brakuje, bądź do wyrażenia zgody na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia, bądź do realizacji Zamówienia w częściach, lub też wyrażenia zgody na zamianę brakującego Towaru na podobny o zbliżonych właściwościach i Cenie.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia, w przypadku gdy:
    1. formularz Zamówienia zostanie wypełniony błędnie, a Sprzedający nie może skontaktować się z osobą składającą Zamówienie w celu weryfikacji jej danych teleadresowych;
    2. Zamawiający nie przeleje wymaganej kwoty na konto Sprzedającego lub przesyłka nie zostanie odebrana przez Zamawiającego.
  5. Sprzedający realizuje dostawy zamówionych Towarów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicą. W przypadku wskazania adresu dostawy poza Polską, Zamawiający proszony jest o niezwłoczny kontakt ze Sprzedającym w celu ustalenia indywidualnych warunków Umowy sprzedaży, w szczególności potwierdzenia kosztów dostawy Towarów.
  6. Zamawiający zobowiązuje się do odbioru zamówionych Towarów i/lub zapłaty oznaczonej przez Sprzedającego Ceny za Zamówienie.
  7. W przypadku, gdy Zamawiający nie jest Konsumentem, Sprzedający zastrzega sobie prawo własności Towaru do momentu zapłaty Ceny, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  8. Przy dostawie Towarów przez firmę kurierską, Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z Zamówieniem. Sprawdzenie przesyłki to bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakość usług. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedającego.
  9. Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest paragon lub faktura VAT, w zależności od wyboru przez Zamawiającego dokumenty sprzedaży. Dokument sprzedaży wystawiany jest po zgromadzeniu wszystkich Towarów z Zamówienia. Dokument sprzedaży stanowi pisemne potwierdzenie treści złożonego Zamówienia.
  10. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Towarów bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w ofercie sprzedaży na poszczególnych Stronach Towarów w Sklepie Internetowym.
  11. W wypadku niewywiązania się przez Zamawiającego z płatności w terminie, o którym mowa w cz. V. ust. 3. Regulaminu, Sprzedający wyznacza Zamawiającemu dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Zamawiającego na adres e-mail. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedający odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedający prześle Zamawiającemu drogą mailową oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.).

 

ROZDZIAŁ VII -  PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Zgodnie z art. 27. Ustawy, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 60 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 60 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego (firma SATIS Sp. z o.o. ul. Szczecińska 14, 20-724 Lublin, e-mail: info@oponki24.com.pl) o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego listownie lub pocztą elektroniczną). Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument może także skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, aby wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  5. Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Zamawiającego o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Zamawiającego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Zamawiający nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem należności. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Zwracane Towary Konsument proszony jest odesłać lub przekazać na następujący adres Sprzedającego: SATIS Sp. z o.o. MAGAZYN ul. Grygowej 27, 20-260 Lublin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towarów.
  7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów.
  8. Zgodnie z postanowienia art. 38. Ustawy Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (oznacza to również, że w razie zawarcia przez Konsumenta Umowy sprzedaży której przedmiotem jest Towar niedostępny „od ręki” u Sprzedającego, który posiada rzadko spotykane parametry i który to Towar Sprzedający musi zamówić u producenta na specjalne zamówienie Użytkownika – Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od takiej Umowy sprzedaży);
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;
    8. w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie sprzedaży oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.

 

ROZDZIAŁ VIII - REKLAMACJE

 

  1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(6) Kodeksu cywilnego. Jeżeli nabywcą Towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.). Gwarancja producenta na Towar wynosi 24-miesiące.
  2. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: info@oponki24.com.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego: SATIS Sp. z o.o. ul. Szczecińska 14, 20-724 Lublin, bądź też złożyć reklamację na adres producenta Towaru wskazany na opakowaniu Towaru, czy w gwarancji dołączonej do Towaru. Sprzedający nie udziela gwarancji na Towary, a jedynie informuje o gwarancjach producentów udzielnych na poszczególne Towary będące w ofercie Sklepu internetowego.
  3. Zamawiający, wysyłający reklamowany Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania reklamującego. Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT). Sprzedający informuje, że dane Zamawiającego razie złożenia reklamacji mogą być przekazane gwarantowi, i/lub dystrybutorowi Towaru, jeśli jest to niezbędne w procesie rozpatrzenia reklamacji.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.
  5. W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Zamawiający może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. Zamawiający może zwrócić się o interwencję do neutralnej strony: Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, czy też do Państwowej Inspekcji Handlowej  o przeprowadzenia mediacji mającej na celu zakończenie sporu Konsumenta ze Sprzedającym, bądź też poprzez zapis do Polubownego Sądu Konsumenckiego funkcjonującego przy Państwowej Inspekcji Handlowej. Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy rzecznika, sądu polubownego, czy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronach internetowych tych urzędów oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

 

ROZDZIAŁ IX - DANE OSOBOWE

 

  1. Użytkownik dokonując Zamówienia w Sklepie internetowym i/lub rejestrując Konto Zamawiającego i/lub kontaktując się mailowo lub telefonicznie, czy też za pomocą formularza kontaktowego ze Sprzedającym, i/lub zapisując się na otrzymywanie drogą mailową newslettera, przekazuje Sprzedającemu swoje dane osobowe.
  2. W przypadku dokonania Zamówienia bez rejestracji Konta Zamawiającego oraz kontaktu ze Sprzedającym podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Sprzedającego polegający na wykonaniu Umowy sprzedaży i/lub podejmowaniu czynności zmierzających do zawarcia Umowy sprzedaży (kontakt z Użytkownikiem) oraz budowaniu pozytywnych relacji z Użytkownikami Sklepu internetowego. W przypadku rejestracji Konta Zamawiającego i/lub wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika.
  3. Dane osobowe Użytkownika wykorzystywane są przez Sprzedającego jedynie w celu, w którym zostały przekazane przez Użytkownika: dla potrzeb kontaktu z Użytkownikiem (przez okres kontaktowania się z Użytkownikiem), i/lub wykonania Umowy sprzedaży (do czasu usunięcia Konta Zamawiającego jednak nie wcześniej niż do czasu upływu odpowiedzialności Sprzedającego z tytułu rękojmi) i/lub rejestracji Konta Zamawiającego (do czasu cofnięcia zgody i usunięcia Konta Zamawiającego) i/lub wysyłki drogą mailową newslettera (do czasu cofnięcia zgody).
  4. Administratorem danych osobowych jest Sprzedający. Podanie danych osobowych w każdej z sytuacji wskazanych w pkt. 1. jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb kontaktu z Użytkownikiem i/lub wykonania Umowy sprzedaży i/lub  rejestracji Konta Zamawiającego i/lub wysyłki newslettera. Dane osobowe udostępnione Sprzedającemu nie będą przekazywane podmiotom trzecim, innym niż wskazane w Regulaminie, w innym celu niż wskazane w Regulaminie, bez uzyskania uprzedniej odrębnej zgody Użytkownika.
  5. Sprzedający informuje także, że Użytkownik ma, w każdym czasie, prawo przenoszenia danych, prawo dostępu do treści danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, a udzielona zgoda na przetwarzanie danych może być przez Użytkownika cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Użytkownik ma także prawo do wniesienia skargi dot. przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Sprzedający niniejszym informuje, że nigdy nie przekazuje, nie sprzedaje, ani nie użycza zgromadzonych danych osobowych Użytkowników osobom trzecim, chyba że za wyraźną zgodą lub na życzenie Użytkownika, albo na żądanie uprawnionych na podstawie prawa organów państwa w związku z toczącymi się postępowaniami.
  7. Sprzedający przetwarza dane osobowe przekazywane przez Użytkownika Sklepu internetowego w sposób zgodny z zakresem udzielonego przez Użytkownika zezwolenia oraz wymogami prawa, w tym przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności zabezpiecza dane osobowe Użytkowników, Zamawiających przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, utratą, czy uszkodzeniem.

 

ROZDZIAŁ X - POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

 

  1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego (t. jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.), a w odniesieniu do Konsumentów również Ustawy.
  2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  3. Sprzedający jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana zasad funkcjonowania Sklepu internetowego). W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, Użytkownik zostanie powiadomiony z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian (odpowiednia informacja o zmianach w Regulaminie zostanie umieszczona na stronie Sklepu internetowego, a Użytkownicy posiadający utworzone Konto Zamawiającego otrzymają informację o zmianach w Regulaminie drogą mailową.) W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik ma prawo do rezygnacji z korzystania ze Sklepu internetowego i wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług. Nie wyłącza to, ani nie ogranicza prawa Użytkownika do rezygnacji z korzystania ze Sklepu internetowego w każdym czasie.
  4. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu internetowego.
  5. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.

 

Lublin, dnia 25.05.2018 roku

 

 

 

 

 

 

ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ PT. „TWÓJ ZIMOWY ZAPAS”

 

  1. Organizatorem akcji promocyjnej pt. „TWÓJ ZIMOWY ZAPAS” („Akcja promocyjna”) jest spółka Satis sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, przy ul. Szczecińskiej 14, 20-724 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000609855, NIP 712-33-10-807, REGON 363899717, kapitał zakładowy: 10000 złotych w całości wpłacony („Organizator”).

  2. Miejscem Akcji promocyjnej jest internetowa platforma handlowa prowadzona przez Organizatora, dostępna w domenie www.oponki24.com.pl („Platforma”).

  3. Uczestnikami Akcji promocyjnej są wszyscy użytkownicy Platformy („Uczestnik”) w rozumieniu Regulaminu Platformy.

  4. Czas trwania Akcji promocyjnej: od dnia 14.09.2018 r. od godz. 00:01 do dnia 30.09.2018 2018 r. do godz. 23:59.

  5. Aby wziąć udział w Akcji promocyjnej Uczestnik zobowiązany jest do spełnienia w okresie Akcji promocyjnej łącznie następujących warunków:

    1. dokonanie jednorazowego zakupu co najmniej 1 (jednego) kompletu opon - 4 sztuki, poprzez Platformę Organizatora spośród następujących produktów - opon („Opony promocyjne”):

      1. nowe Opony Nokian – zimowe i całoroczne do samochodów osobowych, 4x4/SUV i dostawczych ,lub

      2. nowe Opony Vredestein – zimowe i całoroczne do samochodów osobowych, 4x4/SUV i dostawczych,

      3. nowe Opony Falken – zimowe i całoroczne do samochodów osobowych, 4x4/SUV i dostawczych; oraz

    2. zachowanie dowodu zakupu Opon promocyjnych, oraz

    3. zachowanie specjalnej karty promocyjnej potwierdzającej udział w Akcji promocyjnej („Karta”), która jest przesyłana do Uczestnika drogą mailową na adres mailowy podany przez Uczestnika w formularzu zamówienia wraz z dowodem zakupu, o którym mowa w pkt. 5.2, oraz

    4. w okresie 6 (sześciu) miesięcy od daty zawarcia umowy sprzedaży produktów objętych Akcją promocyjną przedstawienie Organizatorowi dowodu zakupu Opon promocyjnych, o którym mowa w pkt. 5.2. oraz Karty, oraz

    5. przesłanie na adres wskazany przez Organizatora w niniejszym regulaminie uszkodzonej Opony promocyjnej.

  6. Spełnienie łącznych warunków Akcji promocyjnej, których mowa w ust. 5. powyżej, uprawnia Uczestnika do wymiany 1 (słownie: jednej) sztuki uszkodzonej, niemożliwej do naprawy Opony promocyjnej na nową pod warunkiem, że uszkodzenia Opony promocyjnej powstały w trakcie zwykłej eksploatacji. Akcją promocyjną nie są objęte uszkodzenia mechaniczne Opony promocyjnej nawet powstałe w trakcie normalnej eksploatacji, Opony promocyjne używane w sportach motorowych lub uszkodzone na skutek aktów wandalizmu lub których uszkodzenie spowodowane zostało nieprawidłową eksploatacją, nieprawidłowym montażem, złym stanem technicznym pojazdu lub nieprawidłowym przechowywaniem. Wymiana Opony promocyjnej na nową w ramach Akcji promocyjnej nie obejmuje kosztów usługi wymiany, wyważania tej Opony promocyjnej w serwisie.

  7. Uszkodzoną Oponę promocyjną wraz z wydrukiem Karty należy przesłać w okresie wskazany, w ust. 5.2. powyżej, na własny koszt na adres: MAGAZYN-SATIS, Lublin, ul. A. Grygowej 27; 20-260 Lublin. Opony wysłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane. Organizator jest uprawniony do odmowy dokonania wymiany Opony promocyjnej, jeśli jej uszkodzenia podlegają wyłączeniu z powodów wskazanych w pkt. 6.powyżej. Nowa opona zostanie odesłana na adres zgodny z pierwotnym zamówieniem Uczestnika dokonanym na Platformie.

  8. Jeden Uczestnik może brać udział w okresie trwania Akcji promocyjnej wielokrotnie, każdorazowo spełniając warunki wskazane w pkt. 5. niniejszego Regulaminu.

  9. Okres ważności Karty wynosi 6 (słownie: sześć) miesięcy i jest liczony od daty sprzedaży widniejącym na dowodzie zakupu Opon promocyjnych.

  10. Uczestnikom Akcji promocyjnej nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości Karty, Opon promocyjnych, ani do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego za Kartę, Oponę promocyjną, czy też wymiany Opony promocyjnej na inną. Nie narusza to uprawnień Uczestnika Akcji promocyjnej wynikających z rękojmi za wady, które będą realizowane na zasadach określonych w przepisach prawa.

  11. Reklamacje dotyczące Akcji promocyjnej mogą być zgłaszane pisemnie do Organizatora do 14 dnia od zakończenia akcji drogą mailową: info@oponki24.com.pl lub pisemną na adres: MAGAZYN-SATIS, Lublin, ul. A. Grygowej 27; 20-260 Lublin. Każda z reklamacji jest rozpatrywania przez Organizatora indywidualnie. Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik Akcji promocyjnej zostanie powiadomiony pisemnie.

  12. Uczestnik przystępując do Akcji promocyjnej oświadcza, iż akceptuje warunki niniejszego regulaminu i że wyraża zgodę na wykorzystanie przez Organizatora danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia Akcji promocyjnej.

  13. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.1 („Rozporządzenie „RODO”) oraz powszechnie obowiązujących przepisów. Administratorem danych osobowych Uczestników Akcji promocyjnej jest Organizator. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6. ust. 1. lit. b) Rozporządzenia RODO. Zakres przetwarzanych danych obejmuje: imię i nazwisko, adres, nr telefonu kontaktowego, adres email Uczestnika Akcji promocyjnej.

  14. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb przeprowadzenia Akcji promocyjnej i wymiany Opony. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie dla celów realizacji Akcji promocyjnej. Po zakończeniu Akcji promocyjnej, wydaniu opon na podstawie Kart i upływie terminu do składania reklamacji dane osobowe Uczestników Akcji promocyjnej zostaną usunięte przez Organizatora. Dane osobowe Uczestników Akcji promocyjnej nie będą  przekazywane podmiotom trzecim bez uzyskania odrębnej zgody Uczestnika, co nie dotyczy danych przekazywanych w celu wysyłki nowej wymienianej opony, jak i przekazywania danych producentowi Opon promocyjnych. Uczestnik ma prawo w każdym czasie do przenoszenia danych, dostępu do treść danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych, cofnięcia wyrażonej zgody, a także ma prawo do wniesienia skargi dot. przetwarzania danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  15. W celu wykonywania swoich praw związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z Organizatorem pisemnie pod adresem: MAGAZYN-SATIS, Lublin, ul. A. Grygowej 27; 20-260 Lublin lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@oponki24.com.pl

  16. Wszystkie treści dot. Akcji promocyjnej zawarte w materiałach informacyjno-promocyjnych mają jedynie charakter informacyjny. Moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego regulaminu.

  17. Organizator ma prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie jedynie z ważnych przyczyn (np. zmiana zasad Akcji promocyjnej, zmiana terminu trwania Akcji promocyjnej, zmiana przepisów prawa). W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu, odpowiednia informacja o zmianach w regulaminie zostanie umieszczona na Platformie z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian. W razie braku akceptacji zmienionego regulaminu, Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Akcji promocyjnej. Nie wyłącza to, ani nie ogranicza prawa Uczestnika do rezygnacji z udziału w Akcji promocyjnej w każdym czasie.

  18. Treść regulaminu dostępna jest nieodpłatnie w siedzibie Organizatora oraz na Platformie pod adresem: https://oponki24.com.pl/regulamin-sklepu-i-akcji-promocyjnych,48.html

  19. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Regulaminu platformy.

 

 

Wersja skrócona:

 

  1. Kup 4 opony

  2. Dostaniesz kartę „Twój zimowy zapas”

  3. Masz prawo do wymiany 1 opony na nową w przypadku jej uszkodzenia w ciągu 6-mcy od daty zakupu.

  4. Wyślij uszkodzoną oponę na adres wskazany w regulaminie dostępnym na stronie www.oponki24.com.pl

  5. Otrzymasz nowa oponę (1szt.) przesłana na adres zgodny z Twoim zamówieniem.

Regulamin w wersji PDF