Opona Tracmax 205/75R16C X-PRIVILO VS450 110/108R
Opona Tracmax 205/75R16C X-PRIVILO VS450 110/108R [VS450CR1608]
Dzisiaj produkt oglądało 5 osób
Przez 30 dni produkt kupiło 45 osób
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Dostawcze |
Sezon | Zimowe |
Szerokość | 205 |
Profil | 75 |
Średnica | 16 |
Index nośności | 110/108 = 1060/1000 kg |
Index prędkości | R = 170 km/h |
Hamowanie na mokrym | B |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 72 dB |
Kod EPREL | 607687 |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | VS450CR1608 |
Kod EAN: | 6958460917946 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Tracmax 205/75R16C X-PRIVILO VS450 110/108R
- Dwa proste i jeden ząbkowany rowek główny mogą skutecznie odprowadzać nagromadzoną wodę, poprawiając przyczepność na śliskiej nawierzchni.
- Konstrukcja bloku przegubu powiększa obszar uziemienia i skutecznie poprawia właściwości użytkowe opony na suchym podłożu i trakcję na śniegu w stanie oblodzenia.
Produkty podobne do Opona Tracmax 205/75R16C X-PRIVILO VS450 110/108R
- Klasa ekonomiczna
Fortune
SNOWFUN FSR-902
205/75R16 110/108 Q D | C | B 73dB
WYBÓR
- Klasa średnia
Falken
EUROWINTER VAN01
205/75R16 110/108 R XL C | A | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
Triangle
SnowLink LL01
205/75R16 113/111 R D | D | B 73dB
- Klasa ekonomiczna
Sailun
ENDURE WSL1
205/75R16 113/111 R C | B | B 72dB
WYBÓR
- Klasa średnia
Toyo
OBSERVE VAN
205/75R16 113/111 R D | C | B 72dB
WYBÓR
- Klasa średnia
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
WiNter I*cept LV RW12
205/75R16 99/97 T XL | | dB
- Klasa ekonomiczna
RoadX
RXFROST WCS01
205/75R16 110/108 R C | C | B 73dB
- Klasa ekonomiczna
Sailun
COMMERCIO ICE
205/75R16 110/108 R C | C | B 72dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.