Opona Tracmax 205/45R17 ICE-PLUS S210 88V
Opona Tracmax 205/45R17 ICE-PLUS S210 88V [S210R1715]
Dzisiaj produkt oglądało 167 osób
Przez 30 dni produkt kupiło 606 osób
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Zimowe |
Szerokość | 205 |
Profil | 45 |
Średnica | 17 |
Index nośności | 88 = 560 kg |
Index prędkości | V = 240 km/h |
Hamowanie na mokrym | C |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 71 dB |
Kod EPREL | 607550 |
Rok Produkcji (DOT) | 2023/2024 - Nie starsze niż 24 miesiące |
Kod producenta (SAP) | S210R1715 |
Kod EAN: | 6958460911661 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Tracmax 205/45R17 ICE-PLUS S210 88V
- 4 szerokie rowki bieżnika z drobnymi lamelami poprawiającymi sterowność i kontrolę.
- Ząbkowany wzór z drobnymi lamelami zapewnia doskonałą przyczepność oraz doskonałe warunki śniegowe i lodowe.
- Specjalny zestaw bieżnika pozostaje elastyczny w niższych temperaturach, aby zapewnić przyczepność w warunkach zimowych.
Produkty podobne do Opona Tracmax 205/45R17 ICE-PLUS S210 88V
WYBÓR
- Klasa średnia
- Gwarancja 4 lata
Firestone
WINTERHAWK 4
205/45R17 88 V XL D | B | B 71dB
- Klasa ekonomiczna
Triangle
WinterX TW401
205/45R17 88 V D | C | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
- Gwarancja 5 lat
Dębica
FRIGO HP2
205/45R17 88 V XL C | C | B 72dB
WYBÓR
- Klasa średnia
Kumho
WinterCraft WP52
205/45R17 88 V XL D | B | B 72dB
WYBÓR
- Klasa średnia
Toyo
OBSERVE S944
205/45R17 88 H XL E | B | B 71dB
WYBÓR
- Klasa średnia
- Gwarancja do głębokości bieżnika 1,6mm
Hankook
WINTER I*CEPT RS3 W462
205/45R17 88 V XL C | B | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
Windforce
SNOWBLAZER UHP
205/45R17 88 V D | C | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
Fortune
SNOWFUN FSR-901
205/45R17 88 V D | D | B 72dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.